analatics //ads - poetry web 2 //adds

Friday 30 November 2018


متاں کہیں صورت وچ مل پوویں ایہو خیال جو آئے ودے پندے ہائیں:

کڈیں ایں در تے کڈیں اُوں در تے ہر در کھڑکائے ودے پندے ہائیں:

کئیں خیر چا پائی کشکُول دے وچ کئیں جھنڑک الائے ودے پندے ہائیں:

(( دلنُور )) پِننڑ کوئی پیشہ نئیں تیڈے عشق پنائے ودے پِندے ہائیں...!!!





اج ویکھ سکول تے یاد آ گئے تیرے ویلے سجن پڑھائی دے

انجیں شک پوندا اے تیرے چولے تے ہین اجے وی داغ سیاھی دے

کدیں سوچیا نا فنکار ھاسے کاغذ قلم سیاھی دے

مینوں کوئی نہ پتہ جو کرنے پوسن اے پرچے حل تنہائی دے










تیتھوں نکھڑ کےمیں کیہڑےکم دا ہاں وتھوں کیہڑے پیچ تے گھتاں،؛"؛،

کوٹھےدردکھلوندین ایریاں تے لکھ پکیاں ہوونڑچھتاں،؛"؛،

پرواہ نئیں نت لتڑینداوت اکھیاں تےدے پیالتاں،؛"؛،

میں پاگل آں تیرےنال ونجاکے ساری زندگی روندا وتاں،؛"؛،




کون آندا اے سجن وفا نہیں کردے _ میرا دلبر "صاحب وفا " اے ..

کر چهڈ دا اے نظر" انداز '' خطائیں _ ایڈا نیت دا یار صفا اے .*،

ایهوں موجب اے میری زندگی دا _ ایہوں رب دی خاص عطاء اے ..*

میرے دل دی پیڑ دا * نورسمند__ دراصل او آپ دوا اے ..*،....









لا چھوڑ رسیمے نت نت دے کیوں آنڑ شریک #ہساۓ نی۰

ضد چھوڑ انہاں نوں ویکھنڑ دی انہاں ہور چا سجنڑ #بنڑاۓ نی۰

کدی وقت پرست نئیں مخلص ہوندے انجے کملیا دھوکے #کھاۓ نی۰

ہک شاکر نئیں برباد ہویا انہاں کئ پۓ سجن #رلاۓ نی









انجے کر چا جیویں تینوں اپنڑے آدھن _سَکیاں دے ڈار چوں پُھٹ نئیں،؛"؛،

میں تاں غیر آں غیر سٹی ویندن__ اپنڑے پروار توں پُھٹ نئیں،؛"؛،

رج قربت مانڑ قبیلے دی __ کئیں رشتہ دار ‎توں پھٹ نئیں،؛"؛،

میرا ساہنگا "درد" خزاں دے وانگ ھئی__ میرے مگر بہار توں پھٹ نئیں،؛"؛،

ـــــــــ مٹھہ ڈھولا ــــــــ

No comments:

Post a Comment