analatics //ads او بھاوے تو بندہ سر تو ہل واہ چھوڑے تیرے - poetry web 2 //adds

Friday 30 November 2018

او بھاوے تو بندہ سر تو ہل واہ چھوڑے تیرے

او بھاوے تو بندہ سر تو ہل واہ چھوڑے تیرے نال ونجاونی میں نہیں
در در دیاں ٹھوکراں جھل جھل کے تیری سنگت ونجاونی میں نہیں
تو بیشک وہڑے وکھرے کرکد فرق دی پاونی میں نہیں
زر مال تے 'درد' معمولی گل اے تیتھو جند سرفاونی میں نہیں




میرا مالک میریاں مرضاں دا___!
نگران وی تؤں لقمان وی تؤں
تے نالے ابن آدم ہونڑ دا _______!
سامان وی تؤں ، پہچانڑ وی تؤں
کائنات دے چودہ طبقاں دا ___!
سلطان وی تؤں ، یزدان وی تؤں
کیہڑا خوف اے سانؤں محشر دا
سائبان وی تؤں ، رحمان وی تؤں




ہک حسرت ھا میری اکھیاں توں __ ہنجواں دی بھیڑ ہٹاؤ ھا *؟**
میرے وطن اداس دی مٹیاں تے ^__ آ قدم رنجا فرماؤ ھا *،*،*



اٹھ پہر دی "" عابد * زندگی ھا _ پردیس دے شوق گھٹاؤ ھا *،*،*
میرا دل افغانستان دے وانگ ہے ___ ہمدردیاں کانڑ تاں آؤ ھا *،***





میرے دل عراق دے باڈر تے ہسڑاں دی چھڑی ہوئی جنگ اے
کسے اجڑے بصرہ شہر وانگوں راہندی وسنڑ دی روز امنگ اے
تیرے باہج غریب دا منڈرا حال اے نبھے رو رو ہک ہک ڈنگ اے
جداں فاتح ہوسی تیرے سنگ اچ سائرؔ اللہ پاک چھڑیسی رنگ اے





کالا سوٹ تے سوہنڑیاں زلفاں دا پرکشش نظارہ ماشاءاللہ
مکھ سندر تے نین نشیلے ہن جیویں چن تے تارہ ماشاءاللہ
اتوں ٹور نوابی جند کڈھدی انداز پیارا ماشاءاللہ
نایاب دا سجن پیارا اے سارے دا سارا ماشاءاللہ


No comments:

Post a Comment